sobota, 8 grudnia 2018

Podsumowanie sezonu na zakupy "juniorow" w okresie tzw. "tax loss"

Mam niemale oczekiwania co do nadchodzacych miesiecy jesli chodzi ogolnie o sektor metali i spolek wydobywczych. Nie bez powodu ostatnie 3 miesiace spedzilem na polowaniu znajdujacych sie w cenowo w "toalecie" spekulacyjnych maluchow.
Jest spora szansa ze dolek w tym roku juz mielismy w sierpniu, nalezy zaznaczyc ze dolek ten jest mniejszy niz ostatni w 2015, co wydaje mi sie byc pozytywem. Szanse na przelamanie dolka z 2015 oceniam jako male, przynajmniej na dzien dzisiejszy, wszystko zalezy od tego jak zakonczymy rok, musi to byc minimum 1309, najlepiej powyzej 1362.  Po miesiacach szorowania po dnie i masowej wyprzedazy spolek sektora jest nadzieja na poprawe, ostatnie dni daja nadzieje na start czegos interesujacego, czy okaze sie to kolejnym przeciagnieciem?

Zaktualizowana lista spolek z konkretna kwota ktore nabylem przez wspomniany czas za kilka dni.

17 komentarzy:

  1. Niesamowite informacje. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wiedza może mi się przydać. Cały Twój blog jest bardzo interesujący, więc mam nadzieje, że dodasz jeszcze jakiś wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Nie widziałem, że można mieć aż taki talent do prowadzenia bloga. Każdy Twój wpis jest naprawdę bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe informacje. Taka wiedza przyda mi się na pewno, ponieważ interesuje się tą tematyką, więc lubie o tym czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudnosci w radzeniu sobie z wydatkami i projektami?

    Jestesmy gotowi pomoc ci w tych trudnych czasach.

    Skontaktuj sie z nami prywatnie, aby uzyskac wiecej informacji.

    E-mail: area.of.finance13@gmail.com

    Whatsapp: +33756841623

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł. Mam nadzieje, że dodasz go niebawem, ponieważ chętnie poczytałbym coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. przemysław272 lutego 2022 10:04

    Taka wiedza przyda mi się na pewno.
    _____
    pieluszki muślinowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykuły moją uwagę wpisy, które masz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest naprawdę fajny i zrobił na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe informacje. Na pewno z nich skorzystam.
    ______________
    szkolenia z komunikacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite informacje. Czekam na kolejny wpis.
    ____
    https://korter.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne informacje, które na pewno mi się przydadzą.
    ______
    https://mottcoffee.eu/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że poruszasz takie kwestie.
    ____
    https://www.encyklopediazycia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sektor metali i spółek wydobywczych zawsze będzie sobie bardzo dobrze radził. Co jak co ale w tej branży zawsze były i będą ogromne pieniądze. Te spółki to pierwsze ogniwa w całym łańcuchu przemysłowym. Bez nich upadnie wszystko, a więc one zawsze będą sobie radzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująca koncepcja postrzegania

    OdpowiedzUsuń