piątek, 30 września 2011

Mądrale pojawiają się zazwyczaj po fakcie

Wielu osobą w takim czasie jak dziś zapewne ciężej się oddycha :)  Chciałem powiedzieć tylko że to nie jest tak że ja sobie coś tutaj tylko piszę, moje czyny są tam gdzie moje słowa. Nie wytrzymałem i złapałem swój mini-dołek w okolicach  +$28 "spot" Ag jako okazję do doładowania fizycznego. Być może jest to za wcześnie być może nie, w takich momentach na fali paniki nie można wykluczyć $24-$25, choć osobiście w to wątpię. Niezależnie od tego co się stanie to mało istotne, nie trzeba łowić samego dna, wystarczy że będzie się w pobliżu.
Sentyment nie jest najciekawszy ale to jest jednym z sygnałów do zmiany. Słychać ostatnio sporo głosów lamentowania, płaczu i ironii ze strony tzw. "weak hands" że KWN czy GATA nakręcają tylko w jedną wiadomą stronę. Chcę zatem jasno się określić, korzystam z obu źródeł bardzo często i mają moje zdecydowane poparcie jako niezależne i profesjonalne źródło informacji, szczególnie GATA. Przestańmy bawić się w dzieci, jeśli ktoś uważa że ktoś inny poprowadzi Ciebie za rączkę przez dołki i górki do celu to wykazujesz naiwność.
Co uważniejsi obserwatorzy zwrócili uwagę na to co pojawiło się w kąciku spekulanta. Jutro ukazuje się cotygodniowy raport COT. Zależnie od tego co w nim zobaczymy, będziemy mogli pewniej określić co dalej. Zerknąłem właśnie na wstępne poziomy otwartych kontraktów (open interest), z zadowoleniem przyjąłem fakt iż dla złota spadł o około 50000 a srebra 12000 kontraktów. Zapewne świadczy to o tym że "ktoś" wykorzystuje niskie ceny do pokrywania krótkich pozycji (gra na spadek) lub ucieka z długich. Inną anomalia w sensie pozytywnym jest zaskakujący napływ 7 mln uncji do SLV mającego naśladować cenę spot srebra podczas okresu w którym srebro spadło 30%.
Wielokrotnie wspominałem że czas na reakcje to czas kiedy leje się krew na ulicy, wydaje się proste ale w rzeczywistości jest piekielnie trudne, zapewne mądrale pojawią się po fakcie ze swoimi pluszowymi szablami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz