czwartek, 21 kwietnia 2011

Ostrzezenie

Zanim ktokolwiek rzuci sie obecnie w formie spekulacyjnej na rynek metali musi sie dobrze zastanowic w co sie pakuje. Tak jak poprzednio powiedzialem mozemy sie spodziewac ekstremalnej zmiennosci, nie bedzie zbyt dziwne jesli zobaczymy w ktoryms momencie ogromne wahy jedniodniowe, nawet w granicach $4 jesli chodzi o Ag.
Aktualnie buduje nam sie "pewnosc" z domieszka ekscytacji, "rynek" tylko na to czeka.

Z innej beczki dla poprawy humoru kolejny odcinek

3 komentarze:

  1. Ostatnio pisałem że korekta na 33$ spowoduje u mnie szał zakupu,teraz nie będę się zastanawiał i nic mnie nie powstrzyma gdy korekta zbliży się choć troszkę w okolice 38$. Barierą kupna dla mnie jest 150$ wcale bym się nie zdziwił gdyby jeszcze w tym roku pękła 100-wa. Adolf

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem że w śmigus-dyngus oblewa się woda ,ale srebry deszcz mnie zaskoczył pozytywnie i to w jakiej skali:-)

    OdpowiedzUsuń